2016. január 2., szombat

BFriend EXTRÁK 2. J-Hyung (1/3)

*JH szemszög*
Majdnem sikerült Hyee-val egy szobába kerülnöm, csak egy kicsin múlt, de végül Jimin elérte, hogy vele legyen. Nem mintha akartam volna valamit, csak hát örültem volna a társaságának. Elvégre a legjobb barátom, még ha szerelmes is vagyok belé. Végül így se olyan rossz. Jól meg leszünk mi TaeHyunggal is, hiszen elég jó a viszonyunk. Remélhetőleg nem lesz sok vita köztünk, most, hogy egy szobába kerültünk.
-Nos mi a helyzet kispajtás? Tudom, hogy minden vágyad volt velem egyszobába kerülni. - vigyorogtam az ágyán ülő alienre, mire enyhe pirral arcán fordult felém meglepetten. Mellé huppantam majd húzni kezdtem.
-Heh. Szóval igazam van? - húzódtam közel hozzá, folyamatosan bámulva.
-Ne mássz a személyes terembe, kérlek! És ne gyárts hülye teóriákat. Kicsit sem hiányzott ide egy ló feje, elhiheted.

*V szemszög*

Hogy örültem e annak, hogy a lovat mellém osztották be? Is-is. Egy részt igen, hisz szerelmes voltam belé ez nyilvánvaló. Másrészt viszont.. tudtam, ha mellém osszák be attól az én helyzetem még nehezebbé válik majd. Itt vagyok egy szobában azzal akit szeretek, de ő egy lányba szerelmes, akiről mindig ódákat zeng. Persze én is kedvelem Taeryt, de közbe azért fáj. Gondolataim elemzéséből Hobi hangja zökkentett ki.
-Nos mi a helyzet kispajtás? Tudom, hogy minden vágyad volt velem egyszobába kerülni. - vigyorgott rám az ágyam mellett állva. Én ott azonnal színváltottam. Persze próbáltam leplezni zavarom kisebb-nagyobb sikerrel, de ekkor J-Hope leült mellém iszonyat közel húzódva és folytatta.
-Heh. Szóval igazam van? - ő csak bámult rohadt közelről nekem meg majd kiugrott a szívem és mivel féltem, hogy ez neki is feltűnhet rögtön nagybeszédbe kezdtem.
-Ne mássz a személyes terembe, kérlek! És ne gyárts hülye teóriákat. Kicsit sem hiányzott ide egy ló feje, elhiheted. - eztán úgy döntöttem inkább témát váltok.
-Viszont te biztos siratod, hogy buktad Taeryt. - kuncogtam egyet. Lefagyott a mosoly a ló arcáról hirtelen és szóra nyílt szája.
-V te aztán tudod, hogy rontsd el az ember kedvét, öregem. - nézett rám úgy, hogy láttam már az élethez sincs kedve. Nem bírtam ki, hogy ne játszak kicsit vele.
-Az előbb még nem a kispajtásod voltam? - vigyorogtam felé. -Csak lelohasztottam a te kispajtásod, mert geci vagyok és így az öreged lettem, mi? - incselkedtem vele.
-A kispajtásom köszöni nagyon jól van. - durcáskodott a ló.
-Hyungg pedig tök nyíltan hagytam. Simán lecsaphattad volna. Ne csináld már. Bocsánat. - rángattam meg kicsit az élettelen Hobit, mire elmosolyodott.
-Nyíltan, he? Akkor csukd össze míg a kispajtásom oda nem talál. - nevetett fel és vele én is egy "Babo" felkiáltás kíséretében.

*JH*

-V te aztán tudod, hogy rontsd el az ember kedvét, öregem. - néztem magam elé zombi mód.
-Az előbb még nem a kispajtásod voltam? -vigyorogott rám és sejtettem még csak most kezdi. -Csak lelohasztottam a te kispajtásod, mert geci vagyok és így az öreged lettem, mi? - incselkedett.
-A kispajtásom köszöni nagyon jól van. - még játszadozik miután így a lelkembe gázolt, mikor tudta, hogy ez érzékeny pont.
-Hyungg pedig tök nyíltan hagytam. Simán lecsaphattad volna. Ne csináld már. Bocsánat. - rángatott. Az igazat megvallva mérges sem voltam rá, csak szeretem húzni az agyát ahogy ő az enyémet, így ezt már nem hagyhattam szó nélkül. Főleg, hogy olyan édes volt abba a pillanatban.
-Nyíltan, he? Akkor csukd össze míg a kispajtásom oda nem talál. - nevettem fel ő pedig követett egy "Babo" kiáltás után.
Úgy éreztem ezek után nem lesz itt semmi gond az egy szobában alvással.
~Hewy szülinapja~

*JH*

Szobacsere óta a napok egészen jól teltek. Hyeevel rengeteget beszélgettünk és lógtunk, szintúgy V-vel akiről e kis idő alatt jópár új dolgot megtudhattam. Viszont ez a nap amire már több hete készültem. Én voltam a tervezője és felügyelője Hyee szülinapi bulijának. Szerettem volna ha a drágám szülinapján minden tökéletesen sikerül ahogy elterveztem. Jinnel a mi kis konyhatündérünkkel el is készítettem az ételeket, rábízva RapMonstert is akit jobb lekapcsolni így, mielőtt bármi bajt csinálna. Mivel bár ő a vezetőnk, de szörnyen kétbalkezes. Kookiera és Sugára bíztam a díszítést úgy gondoltam tökéletesek lesznek erre a feladatra. V barátomat a zenére állítottam rá, gondoltam ha már mi ismerjük a legjobban Hyee stílusát akkor ő az én emberem. Én pedig mindezt felügyeltem és a koreográfiát tökéletesítettem a közös ajándéktáncunkhoz. Oh és Jimin? Nos ő tartotta távol a hercegnőt míg mi végeztük a dolgunkat. Igaz a kapcsolatunk eléggé megromlott az utóbbi időben, de szerencsére, ha arról van szó akit szeret érte hajlandó lejjebb adni kicsit az utálatából felém.

*V*

Eljött hát Taery szülinapja amit tudtam Hobi már nagyon várt és rég készült rá. Mindenkit beszervezett és baromi jól irányította a csapatot. Még Jiminnel is hajlandó volt békét kötni erre az időre és egy csodás koreot is összehozott a hercegnő kedvéért. Őszinte leszek. Irigy voltam. Irigy Hewyre. JHope minden mozdulatát epekedve nézi és mindent megtesz azért, hogy boldognak lássa őt. Habár ezt ő közbe észre se veszi. Olyan jó lenne a helyében lenni, hogy Hoseok csak rám figyeljen, engem lásson, szeressen tiszta szívéből szerelemmel, de sajnos ez reménytelen. Mikor megkért, hogy intézzem én a zenét elkeserített. Csak mégjobban tudatosította bennem érzéseit Taery iránt és azt, hogy irántam nem érzi ugyanazt. Mindenesetre megpróbáltam a legjobbamat hozni, hogy Hobi örülhessen, mert nekem meg az ő boldogsága volt fontos. Amikor Hewy és Jimin benyitottak, mi már mind bútorok mögött bújkálva vártuk az elő ugrás pillanatát. Taery ahogy realizálta a helyzetet máris JHopet támadta le elsőként. Ez szép és jó, de nekem fáj. Persze erről senki nem tudott. Nem beszéltem róla senkivel, csak halkan szenvedtem a viszonzatlan szerelmemben. Később a buli végeztével mindenki aludni indult, na és itt kezdődtek a bajok csak igazán. Tudni illik a mi dormunk falai eléggé vékonyak így ha valaki csak egy nagyobbat tüsszent a másik szobából hallod, hogy "Gesundheit". Amit úgy tűnik nem ártott volna előbb közölni az enyelgő szerelmeseinkkel is. A szobánkban csend honolt és sötétség lepte. Épp aludni készültem mikor is baromi nagy "hangzavar" csapta meg mindenki fülét a házban. "AHH. AHH." Az egész otthonunk Jimin és Hyee szeretkezésétől zengett. Engem ez egészen zavarba ejtett. Hirtelen azt sem tudtam mit kezdjek magammal. A legzavarbaejtőbb viszont nem ez volt. Az csak ezek után következett a szoba túloldaláról ráadásul. Miután elcsendesült minden egy halk mormogásra lettem figyelmes. Szerintem Hobi vagy aludt vagy azt hitte én elaludtam már. Bár így lett volna. Az ágyamban feküdtem teljesen egyenesen akár egy huszár és hallgattam a fiút aki éppen a szívemet törte mégjobban össze. Hobi éppen Hyee nevét nyögdösve maszturbált. Maga az, hogy maszturbál esetleg még fel is keltette volna az érdeklődésem normál esetbe, de hogy közben az ő nevét mondogatja az nagyon rosszul érintett.

*JH*

A buli végeztével mind nyugovóra tértünk ami egészen kellemes volt addig a pillanatig, míg ezek szerint Hyee meg nem fogadta amit mondtam neki és oda nem adta magát Jiminnek. A falaink vékonyak így szinte minden egyes kis nyögését áthallottam a falon. Mondanám szívesen, hogy nem izgatott, de akkor hazudnék. Hyee az a lány akit már elég rég szeretek és vonzódom hozzá. Természetesen ilyenek hallatán nekem is rossz gondolataim támadnak róla még ha ez igen sajnálatos is. Én is csak fiúból vagyok. Miután lejátszották a menetüket újra csend telepedett a házra, de én nem tudtam nyugodni. Hiszen ki tud úgy aludni, hogy közben áll a kicsi önmaga? Senki. Muszáj volt könnyítenem magamon akkor ott rögtön. Nagyon reménykedtem, hogy a kis alien már alszik, mert ha nem ez nagyon ciki lesz holnap, de a fiú egész mozdulatlan volt, így gyanítom aludhatott legalábbis ebben a tudatban aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése