2016. január 1., péntek

BFriend EXTRÁK 3. SugaKookie (2/2)

A nap eléggé nyugodtan indult. Sejhető volt, hogy valami készül. Mikor este felé TaeHyung bohóckodni kezdett a nappaliban hirtelen észrevettem a kiosonni készülő HwaTaet.
-Hova mész? - kérdeztem táskáját fixírozva.
-Halkan még meghalják. - csitított el.
-És miért baj az ha meghalják? Hova mész Hwa-ah? Gyerünk, mond meg! - erősködtem.
-Én.. muszáj elmennem, de TaeHyung mindent el fog magyarázni ha elmentem. Kérlek ne szólj a többieknek Kookie. Jó? - kérlelt könnyes szemekkel.
-Ha megölelsz. - nyújtottam felé karjaimat, miközben megölelt még elejtettem, hogy hiányozni fog, s végig néztem ahogy kisétál az ajtón. Ezek után jött csak a felfordulás mikor is V közölte mi a helyzet és csak úgy repkedtek az indulatok a házban. Majd elhatározták, hogy menjünk a lány után. A gépe indulását viszont csak a csapatától tudhattuk meg. Nam Hyungnak muszáj volt felfednie titkát. Ami úgy tűnik nem csak őt hozta kínos helyzetbe, hanem engem is. Ahogy Jin NamJoonnak úgy Suga is az én torkomnak esett.
-És te Kookie, miért van meg neked Jelly száma? És csak azt ne mond, hogy maknae-maknae közötti kapcsolat, mert azt nem hiszem el. -akadt fent a dolgon.
-Hát én csak.. - nem is tudtam mit mondhatnék olyan hirtelen szegezte nekem a kérdést, de egyáltalán miért háborodik ő ezen így fel? Talán tetszik neki Jelly? Mindenesetre mielőtt válaszolhattam volna rendre lettünk intve. Felhívtuk a lányokat akik megadták a nekünk szükséges infókat. Elindulhattunk a reptérre ahova pont időben érkeztünk és Jimin hangszórós előadása után megleltük a hiányzó lányt. Hoseok Hyung lemondott Hewyről, mert közben beleszeretett V-be és így mindenki boldog lett. Csak YoonGi kezdett bosszankodni a giccses és figyelemfelkeltő mivoltunkra a reptéren. Így haza felé vettük az irányt. Én úgy gondolom mindenkinek jó estélye lesz. Hisz körülöttünk minden szobában szerelem honol. Jimin és Hewy, Jin és RapMon, V és Jhope. Csak mi vagyunk az egyetlen kakukktojás. Csendben feküdtem a szobában mikor Suga belépett és megállt az ajtóban.
-Jeon JungKook.. - szólított teljes nevemen.
-Csak nem azt akarod kérdezni leszek e a feleséged? - vigyorogtam rá.
-Ne viccelődj. Most komoly vagyok. Szóval Kookie.. Tudod mikor NamJonnal osztoztam egy szobán sokat hallgattam őt és felvilágosított pár dologban, amit úgy tűnik eddig én sem tudtam. Azt mondta nem azért akarja megdugni Jint, mert dugás elvonása van, hanem ő csakis Jint akarja. Valakivel úgy szexuális viszonyba kerülni, hogy nem csak a vonzalom hajt hanem az érzéseid is iránta. Ez elsőre furcsának tűnt, de azthiszem most megértettem.
-Csodás Hyung. Gratulálok a sikeredhez. - küldtem felé egy elismerő mosolyt. Ő csak közelebb sétált hozzám, majd karjaival megtámaszkodott ágyamon közel hajolva arcomhoz.
-Azt hiszem nem érted teljesen. - kezdte el lehúzni nadrágom. Nem tudtam mit kéne tennem, de nem állt szándékomban ellenkezni. Én és az ellenkezés. Főképp vele szemben. Esélytelen. Felém mászott és minden ruhát leszedett rólam.
-Készülj fel arra, hogy egy durva menetben lesz részed. - nevetett fel kajánul. Félve néztem rá.
-Ne nézz már ilyen kölyökkutya szemekkel rám Kookie. Így képtelenség kegyetlennek lenni.
-De miért akarsz velem kegyetlen lenni? Tudod én még sose kerültem senkivel szexuális kapcsolatba, de azt tudom, hogyha valakit szeretsz és úgy vagy vele akkor nem az a célod, hogy kegyetlen légy vele, hanem csak, hogy minél közelebb legyetek egymáshoz, többet érezhess a másikból és odaadhasd neki magad. Legalábbis szerintem. - mondtam el őszintén véleményem.
-Cseszd meg, hogy van az, hogy még te is jobb vagy ebben, mint én pedig neked még szexuális kapcsolatod se volt. - mérgelődött.
-YoonGi-ssi csak engedd el magad. Ne legyen benned semmiféle bizonyítási vágy, fenntartás, ha szeretsz akkor úgyis minden rendben lesz. - biztosítottam. - Csak csinálj amit akarsz én nem foglak megállítani. A testem a tiéd. Rendelkezz felette. - feküdtem el teljesen, mint egy rongybaba.
-Mi? Csak így simán oda adod magad? - értetlenkedett.
-YoonGi most komolyan volt valaha is olyan, hogy ellenkeztem az akaratoddal? Ráadásul szeretlek. Akkor miért ne adnám oda?
Suga kicsit furcsán nézve rám, de belevágott az előjátékba amit nem is részleteznék, mert én elkölcsös fiúnak tartom magam, de ő kicsit sem az.
-Hahh.. - fújt egyet és vigyorogva bámult. - Végre elérkezet ez a pillanat is. Tegyünk cukrot a sütibe. - nyalta meg szája szélet. Nem lacafacárott rögtön két ujjal kezdett ami nagyon fájt, de aztán betette a harmadikat is. Igaz, hogy önként adtam neki magam, de abban a pillanatban a fájdalomtól a sírógörcs kerülgetett.
-Fáj? - kérdezte arcomat fürkészve.
-Nem. Dehogy. Ennél jobb még nem volt soha semmi. - mondtam szarkaztikusan.
-Sajnálom, talán kicsit óvatosabbnak kéne lennem, csak tudod, hogy nem az én stílusom az óvatosság meg a romantika, de tényleg szeretném, ha nem éreznéd rosszul magad. Főleg, hogy már olyan rég szeretném ezt veled lefolytatni. Végre eljött a pillanat amit vártam, de túlságosan durva vagyok.
-Hyung ne nyavajogj már annyit csak csináld!! - ordítottam le a fejét. Valóban fájt és a legtöbb dolog amit mondott vagy csinált nem igen lehet romantikusnak nevezni, de én szeretem ezt a balféket úgy ahogy van. Rég elfogadtam a stílusát és a viselkedését. A hozzáállását. Most pedig immár ott tartunk ahol ezekszerint mindketten rég akartunk. Ne rontsuk már el rinyálással, csak dugja be és hadd érezzem magamban végre valahára.
Kis tágítás után véghez is vitte kérésem. A vele való szeretkezés egyszerűen zseniális volt. Nagyon durva volt egész végig, de nem zavart. Ő ilyen. Így is éreztem, hogy szeret engem. Boldog voltam, hogy ennek részese lehettem. A dolog végeztével YoonGi mellém feküdt és egy pipát rajzolt a levegőbe.
-Ma éjszaka megtörtént az első szexuális aktusom ami őrülten jó volt, egy olyan személyel akit szeretek. - pillantott felém kedvességgel szemeiben. A látványa felmelegítette szívem.
-Én is csak ezt tudom mondani drága YoonGi-ssi. - helyeseltem oldalról hozzábújva.
-Nos akkor miért is volt meg neked Jelly száma? - folytatta a pár órája abbamaradt vitakezdeményt.
-Mikor Hwa-ah idejött NamJoon elvitt engem a GalliaBhez. Beszélni akart Kye Noonaval és valamiért azt akarta, hogy elkísérjem. A lányok nagyon kedvesek voltak és hát azt hiszem Jellynek tetszem. - tájékoztattam a felállásról.
-Akkor sajnálattal kell közölnöm vele, hogy már lefoglaltalak. - szorított magához. - Aztán legközelebb ne fogadd el egy lány számát se, mégha nem akarsz bunkónak tűnni akkor se. Már van valakid. - én csak mosolyogni tudtam mondatain.
-Amúgy tudom, hogy ez más téma, de te honnan tudod, hogy V és Hobi szerelmesek egymásba?
-YoonGi YoonGi YoonGi... Hiszen csak most lépek ki a tinédzser korszakomból. Messziről is észreveszem, ha valaki szerelmes. - okítottam szerelmem.
-És az én szerelmem irántad? -vigyorodott el.
-Jó akkor pontosítok. Messziről is észreveszem, ha valaki szerelmes, leszámítva azt a személyt akibe én vagyok beleesve. De te amúgy is nehéz eset vagy a keménységeddel.
-Semmi gond. Majd te meglágyítod a szívem. - puszilt homlokon. - Persze a gatyámban így is kemény maradok. - nevetett.



Szerelem ~
Egy érzés megannyi formában, megannyi lélektől.
BoyFriend/Bestfriend The End.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése