2016. január 1., péntek

BFriend EXTRÁK 3. SugaKookie (1/2)

Az egész történet ott keződik mikor Jimin Hyung elhatározta, hogy a szünetre hozzánk költözteti a barátnőjét, aki a kiadónk egy másik csapatának tagja a GalliaB-nek. Nagyon tehetséges csapat amúgy és mikor Leader Hyung megtudta mit tervez Jimin meg is ismerkedhettem a tagokkal, mert NamJoon elvitt hozzájuk, hogy beszélhessen a vezetővel. Arról mondjuk fogalmam sincs miért kellettem én ehhez, de nem zavart a dolog. A lányok mind nagyon kedvesek voltak, sőt a legfiatalabb Jelly még a telefonszámát is megadta. Amitől elsőre zavarba jöttem, de elfogadtam. Hisz mit árt. Igaz, hogy sose fogok vele randizni, mert nem vonzódom szexuálisan a lányokhoz, de jobb szeretem nem megbántani a kedves lányokat. Nam Hyung ahogy megszerezte a kellő információkat és eleget tárgyalt Kye Noonaval, haza indultunk.
-Kookie! - szólított meg félszemmel rámnézve, mire felé fordultam. -A többieknek erről egy szót se. Főleg Jinnek. - parancsolt rám. Bólintással válaszoltam.
Néha tényleg nem értettem a szörny dolgait, de hogy őszinte legyek, ez annyira sose zavart.
**
Elérkezett a nap, hogy Hewy beköltözzön hozzánk. Aznap újra szoba választást tartottunk. Nagy örömömre én ismételten Suga Hyungot kaptam. Szerettem vele egy szobában lenni. Sőt úgy általában vele lenni. Igaz, hogy néha kicsit durva, de igazán biztonságot érzek, ha a közelében vagyok. Ami azt illeti nagyon kedveltem YoonGit a kezdetektől fogva, mert nagyon kedves és jófej tud lenni, ha akar, ha nem az már egy más dolog. Heh. Nyílt titok volt, mind a csapat, mind a rajongók számára YoonGi biszexualítása, de még így, hogy tudtam lehet nála esélyem, sem volt merszem bevallani neki, hogy mit érzek iránta.
-Hyung-Hyung!! - örvendeztem, immár Sugaval közös szobánkban.
-Mi van? - tekintett felém.
-Megint egy szobában vagyunk, hát nem szuper? - mosolyogtam a velem szemben állóra.
-Hát.. egy kicsit csendesebb szobatárs aki kevésbé hiperaktív talán jobban jött volna. - válaszolta monoton módon, ágyneműjét rendezgetve.
-Ez most fájt. - szontyolodtam el.
-Sajnálom, ez az igazság, de ha ez megnyugtat ilyen jól, mint te egyikük sem néz ki. Ha a személyiséged már túl sok is a testeddel még hódíthatsz. - vigyorgott rám. Mondatára csak néztem szembe vele, miközben arcom pirosra váltott.
-Tudtam, hogy ettől nyugton maradsz egy kicsit. - mosolygott elégedetten.
Másnap reggel hajnali öt felé furcsa neszre ébredtem. Mintha egy árny suhant volna el a szobában.
-Sugaaa Hyunggg!! - szóltam a mellettem nem messze fekvőnek halkan.
-Hm? - nyögte ki félálomban. Válaszolni nem tudtam, mert megnyilvánulása után egy perccel Jimin jelent meg az ágyam végében egyik alsógatyám szorongatva.
-Ezt beszoptad. - kiáltotta és elfutott.
-Jim - szóltam volna utána, de ekkor YoonGi ugrott fel egy "Mi a fasz"-t kiáltva és ChimChim után rohant. Én pedig követtem a két nagyhangú fiút miután eperfenék Hyungtól én is elvettem valamit ami az övé, hogy kvittek legyünk. Az egész ház tőlünk zengett már hajnalban. A nagy üldözés közben még akarva akaratlan Jin Hyungot is belerántottuk a játékba. Ám a legrosszabb csak eztán jött, mikor kezdtem hallani a morgásokat és trappolást a folyosó felől már előre a gatyámba csináltam, hogy mit fog szólni NamJoon. Nos, jól tippeltem. Nem örült. Leordította a fejünket nagyon keményen, amitől mind úgy megijedtünk, hogy rögtön szétrebbentünk el is feledkezve arról miért is kezdtük el ezt. Később én és Suga Hyung is visszamentünk a szobánkba. Ekkor jutott eszembe a Jiminnél maradt alsógatyám.
-Ahh, a gatyám Jiminnél maradt. - mondtam szomorúan lehajtva fejem.
-Tán erről van szó? - dobta fejemre háturól az elcsórt ruhadarabot.
-Hyung, köszönöm, de hogy? - fordultam felé hálásan.
-Mikor Nam leordított minket a nagyseggű nemfigyelt én meg lenyúltam neked. Habár meg kell hagyni nem hittem, hogy még mindig gyerek alsót hordassz. - nevetett, célozva a barnaplüssmedvés alsómra. Égett a pofám rendesen. Jó tudom, hogy tizennyolc éves létemre nem kéne ilyen dedós alsót hordanom, főleg ha figyelembe vesszük az amúgy egészen vagány vagy szexi öltözködésem, de hát valahogy ez az alsó vonzott. Mit tehetnék gyermeki lelkemmel, főleg, hogy a többi Hyung is gyerekként bánik velem, sőt mindenki más is. A napok lassan teltek én pedig elhatároztam felteszem Suganak az egyik engem foglalkoztató kérdést vele kapcsolatban. Kicsit féltem, de most vagy soha.
-Hyung kérdezhetek tőled valamit? - vetettem tekintetem az ágyán író barátomra.
-Ehem, de Kookie nem kell egyfolytában Hyungnak szólítanod. Tudom, hogy ezt kívánja az illem, de kukába vele. YoonGi-ssi, ha kérhetem, vagy baszok válaszolni. - szabta meg feltételét.
-Y-YoonGi-ssi.. - dadogtam. - Mond hány és milyen nemű kapcsolataid voltak eddig? - érdeklődtem szégenylősen.
-Hát drága Kookiekám eddig nagyjából négy vagy öt fiú és egy lány, de egyiket se szerettem.
-V-vagyis csak a szexuális kapcsolat miatt voltál velük? - nyökögtem tovább.
-Mondhatjuk, de az igazat megvallva az is szar volt. Ráadásul volt aki még engem akart passzív félé tenni. Engem. Hát jól megbasztam, de nem segített. Még azóta is keresem a megfelelő fiút. - kacsintott felém, mire elkaptam fejem.
-Fiút? És a lányok? - kérdezősködtem tovább magam elé meredve.
-A nőstény ördögök? Tudod egy lány tud szép, kedves, okos, vicces, csinos, szexi, erotikus, elbűvölő, házias angyal lenni, de ez mitsem változtat azon, hogy, mint egy dög. Nem jó értelemben. Telhetetlen dögök. Az összeset csak a saját maga kielégülése izgatja ügyet sem vetve a másik félre.
Hű. Úgy tűnik Suga Hyungtól is lehet azért tanulni ezt-azt. Bár kicsit zavar, hogy ennyi kapcsolata volt. Ráadásul úgy tűnik kielégíteni se egyszerű.
**
Újabb hét újabb szobacsere. Mintha olyan gyakran cserélnénk le valóban a megszokott felállásokat. A mai nap viszont úgy tűnik, pont egy ilyen nap volt. Vezetőnk úgy határozott, hogy szeretne az én apródommal osztozni egy szobán. Kicsit zavart a dolog, de mikor Suga felém fordult tanácskérő arccal, csak bólintottam, hogy fogadja el az ajánlatot. Nem járunk. Nem muszáj mindig egy helyen tartózkodnunk. Jin Hyung azonban úgy tűnik nem örült túlságosan a változásnak és a leader döntésének. Ahogy eldőlt a szobabeosztás rendje bementem hozzá, hogy megvigasztalhassam. Engem is kicsit elszomorított, hogy mostantól külön kell lennem YoonGitól, de nem akartam mutatni hiszen így is épp eléggé tűnök gyerekesnek.

*Suga POV*

Eléggé furcsáltam mikor NamJoon velem akart egy szobába kerülni, de minden világossá vált később mikor beszélni kezdtük.
-Te Nam, mi ez a hirtelen váltás? - kérdeztem barátom az ágyon fekve.
-Tudod Jinnel nehéz mostanába. - kezdett bele.
-Azt láttam. Hogy elviharzott fújtatva a kicsike. - gondoltam vissza Jin kirohanására.
-Ja, de teljesen megértem. Balfasz vagyok, hogy egy szó nélkül ezt csináltam vele, de már nem bírtam. - vágott savanyú arcot.
-Ennyire rémes? Igaz, hogy kicsit tűzes személyisége van, de azt hittem ti jól megvagytok egymással. Ki gondolná, hogy veszekedtek.
-Dehogy veszekszünk nagyon jól megvagyunk, csak éppen nem enged nekem soha. - szomorodott el.
-Ja , hogy te megakarod baszni. Az már más tészta. - nevettem fel. -Ember akkor ne szarakodj annyit csak keresd meg a megfelelő pillanatot, szaggasd le róla a ruhákat és dugd be a lompost. Ennyire egyszerű.
-Tudod ez mind nagyon jól hangzott, de én nem vagyok akkora állat, mint te.  Nem azért kell nekem, hogy legyen mit dugnom, én csakis őt akarom. Tudom, hogy te nem tudod milyen is ez pontosan, mert te még sose éreztél ilyet, de mostmár legalább a létezéséről tudsz. - világosított fel.
Szex amiben az egyén és nem az aktus érdekel hmm.. elég abszurd, de lehet benne valami.

*Kookie POV*

Eljött hát Hewy születésnapja amire JHope Hyung már annyira készült. Engem és Sugát bízott meg azzal, hogy díszítsük fel a dormot az eseményre. Örültem, hogy végre megint több időt tölthetek YoonGival kettesben. Hiányzott már a kis zöld feje magam mellől. Szerettem, hogy olyan kicsi, így még ha idősebb is néha legalább azt érezhettem így is felette állok. Ami vicces volt. Én a magasabb helyeken lévő díszeket helyeztem el míg ő az alacsonyabb pontokra valóakkal bíbelődött aztán megfogta a fenekem.
-Hyun - csóválta fejét - YoonGi-ssi ezt meg mire véljem? - döbbentem meg.
-Hiányzott a formás kis hátsód. - mért végig. Megjegyzésére inkább nem reagáltam csak visszafordultam és folytattam a díszítést, de közben éreztem magamon pillantásait. Szörnyen feszélyezve éreztem magam.
-Ne bámulj már Hyung! - szóltam hátra neki, ki már az asztalon ülve szuggerált.
-Mondtam már, hogy ne Hyungozz. Igaz, hogy ezzel alám rendeled magad, ami felettébb kellemes, de olyan öregnek érzem magam ettől a megszólítástól. - magyarázta.
-Akkor ne bámulj már YoonGi-ssi!
-De hiszen olyan szép látványt nyújtassz. Megfosztanád tőle drága barátod és volt szobatársad? Hiányzik a szobából a bájod. NamJoon egyfolytában csak arról panaszkodik, hogy nem képes megdugni akit állítólag szeret. Nem akarsz visszajönni hozzám? - fogta meg csuklóm.
-Na de mi lesz NamJoon Hyunggal? - kérdeztem. Most komolyan hiányzom Suganak? Vagy csak már nagyon idegesíti Nam Hyung? Mindenesetre, ha szeretné örömmel megyek vissza. Bár Jin Hyunggal se olyan rossz, de YoonGival egy szobán osztozni az mindennél jobb. Mellette érzem magam a legjobban. Úgy tűnik az ég meghallgatta imáink és Nam Hyungot is arra vezérelték, hogy vissza akarja cserélni Jint. Így én és YoonGi újra egy szobába kerülhettünk. Az éjszaka közepén érdekes hangokra lettünk figyelmesek Jiminék szobája felől amit akkor Hewyvel osztott meg. Találgatnunk sem kellett mi is történhetett akkor.
-Ezek dugnak. - jelentette ki kicsit vicces meglepetséggel Suga. -Ráadásul úgy látom Hewynek nincs is rossz hangja ilyen téren sem. Persze énekes. Mit is vártunk.
Miközben Suga elemzését hallgattam kicsit elszomorított, hogy ennyire bejött neki amit a lány hallatott.
-Egyszer téged is meghallgatnálak egy ilyen helyzetben. - hangzott el e mondat YoonGi szájából én pedig sokkot kapva bámultam felé a sötét szobában. Ő most tényleg azt mondta amit hallottam, vagy csak képzelődtem? Suga szívesen meghallgatna engem szex közben? Habár ő még nyomta tovább a szöveget én abból már egy kukkot se hallottam, mert leragadtam ennél az egy mondatnál. Úgy tűnik az aznap történtek nem csak rám voltak nagy hatással. Jimin és Hewy közösülése óta JHope Hyung és Jimin egyfolytában egymásnak feszült. Egyszerűen kibirhatatlan volt. Míg egyszer csak Hewy úgy határozott elmegy V-vel kikapcsolódni amihez Jin Hyung is csatlakozott engem magával rángatva. A nap egésze  kellemes volt, míg a Felelsz vagy mersznél V Hyung obszcén kérdésekkel nem kezdett bombázni. Majd feltete a nagy kérdést én pedig kisebb hezitálás után bevallottam, hogy szerelmes vagyok Sugaba, mire Jin Hyung  is, hogy ő meg NamJoont szereti. Így végre megértettem miért kellett egy időre szobát cserélni. Hát Jin Hyung volt akit NamJoon szeret és nem tudja megkörnyékezni. V egészen furcsán viselkedett nem volt hajlandó közölni a nyilvánvalót. Pedig ahogy Hoseok Hyungra szokott nézni az mindent elárul. Mire hazaértünk V és Jin már részegen támolygott be az ajtón. Én csak szép csendben besétáltam YoonGivel közös szobánkba és reméltem, hogy ő már alszik mire én beérek. Nem így lett.
-Milyen volt, Hamupipőke?  - kérdezte ágyán feküdve becsukott szemekkel.
-J-jó. V és Seok Hyung le is részegedtek. - jelentettem be a tényt.
-De ugye te nem ittál? -faggatott.
-Nem. Hisz tudod, hogy még túl fiatal vagyok. - nevettem kínosan.
-Azért. Ne tudd meg mit csinálok veled ha megtudom, hogy mégis ittál. - nyitotta ki keskenyen szemeit.
-Jóó.. Nem vagyok már kisgyerek YoonGi. Azért ha ittam is volna egy kicsit nem halok bele. Csak 1 év és elérem a felnőtt kort. - kezdtem el pattogni. Untam már kicsit a folytonos baszogatást a korom miatt.
-Ne feleselj kölyök, mert megerőszakollak és akkor majd lesz min háborognod. Én csak vigyázok rád. Nem, hogy hálás lennél, mert törődöm veled. Hálátlan gyerek. - fordult oldalára. Talán most az egyszer tényleg nem volt okom felháborodni és talán YoonGinak igaza van. Végtére is ő csak törődik velem. Aminek örülnöm kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése