2015. december 15., kedd

BFriend4

A fiúkkal való beszélgetés után úgy határoztam elmegyek sétálni egyet, így elköszöntem tőlük és elhagytam a szobát.
Utamat a kis park felé vettem ahol a legtöbbször sétalni voltunk. A szél lágyan simogatta arcomat, miközben az őszi parkban sétáltam egyedül nyugodtan. Be kell látnom Hoseoknak igaza van. Nem kéne így tartanom ettől az egésztől hiszen Jimin szeret engem és nem tenne semmit ami számomra rossz, de közben mégis félek egy kicsit. Miközben sétáltam egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki követ engem. Az egyik bokor mögött megpillantottam egy fiút, szintúgy egy fa mögött egy másikat. Sietősebbre vettem lépteimet, mire ők előugrottak búvóhelyeikről és utánam indultak. Végül már futva menekültem a két személy elől akiknek céljával nem voltam tisztában. Pánikba esve rohantam amerre láttam, majd mikor már teljesen kétségbe estem, hogy nincs tovább Jimin ugrott elém és ölelt át.
-Most takarodjatok a fenébe míg nem hívom a zsarukat!! - kiáltott rájuk.
Jimin általában a kedvességéről és aranyosságáról híres amit szerintem ők is tudtak ezért közelítettek akkor is mikor megjelent a semmiből, de ez a határozottsága, tekintélye és a harag ami tükrözödött elijesztette őket. Még én sem nagyon láttam ennyire idegesnek őt. Ahogy átölelt megéreztem melegségét. Úgy megörültem, hogy megmentett. Magamhoz szorítottam erősen és el sem akartam engedni.
-Jiminnie!! - szorongattam egyre erősebben.
-Aggódtam. Sose menj el sehova egyedül baka. Rengeteg pedofil, perverz, tolvaj és rajongó járja az utcákat. Mi lett volna ha most nem vagyok itt? -
Néztem fel rá. Láttam az aggodalmat és kétségbeesettséget tekintetében. Valóban nagyon fontos lehetek számára.
-De itt voltál és én nagyon szeretlek. - öleltem meg újra.
Ezen mondat hallatára a drágám újra lefagyott, mert olyan nehéz számára elhinni, hogy ezt tényleg én mondtam és neki.
-És.. sajnálom. Csak úgy szerettem volna sétálni egyet egyedül, hogy kitisztuljon a fejem. - néztem el.
-Hwaii én sajnálom ami a szobába  történt. Nem kellett volna azt tennem. - hajtotta le fejét megbánón.
-Öhm.. beszéltem  Hobiékkal és..
-Várj te most komolyan szexuális témákról beszélgetsz a fiúval akinek felállt rád? - nézett rám.
-Jiminn tudod, hogy Hoseok a barátom. Egyszer felállt neki felejtsük el. Amúgy sem csinált semmit. Ráadásul úgy csinálsz mintha ő lenne az egyetlen. Tudod a lánycsapatoknak vannak fiú rajongóik is...
-Az lehet, de velük nem élek egy fedél alatt és nincsenek minden fél órában a közeledben. Habár ha megtehetném megtizedelném a rajongóitok fiú részét.
-Elismerem közöttük valóban vannak ilyesztő egyének. - nevettem fel hátra nézve a két fiú után. -Ohh és amit mondani akartam. Szóval beszéltem Hobiékkal és igazából nagyon kedves volt velem. Rávilágított, hogy nem kéne annyira tartanom tőled.
-Félsz tőlem? - lepődött meg.
-Nem úgy értem. Én csak... tudod én még...
-Szűz vagy. Tudom. - nevetett fel. - És ezzel nincs is baj. Ha ez megnyugtat még én se voltam lánnyal.  - nézett rám meleg tekintettel.
-Fiúval igen? - kérdeztem érdeklődve.
-Dehogyis. Minek nézel te engem? - nevetett egyet kínosan. - Úgy értettem, hogy maszturbáltam már, de szexuálisan még nem éritkeztem mással. Szóval ne aggódj. Viszont talán pont azért, mert én még soha nem csináltam, vágyom  arra ennyire, hogy végre tapasztalatot szerezhessek veled és boldoggá tehesselek.
-Minnie~ Igazából még eléggé félek, de megpróbálom minnél előbb leküzdeni, mert szeretném ha örülnél. - mosolyogtam rá.
-Ahh úgy szeretlek kis baka. - ölelt magához szorosan.
Miközben hazafelé tartottunk a telefonom csörögni kezdett. Aki hívott pedig a kiadó vezetője volt. Bár igaz szünetünk van a dolgok még futnak. Így bejött egy fotózás a képbe amire minket akarnak küldeni. Miután letettem a mobilkészüléket Jimin kíváncsi tekintettel kezdett vizslatni.
-A főnök volt. Azt mondta lenne egy fotózás amire  minket szeretne. Engem, téged és Jhopeot.
-Mi?! Na de miért minket hármunkat? Hát már mindenki ki akar tolni velem? - szontyolodott el.
Ahogy hazaértünk megkerestem Hobit és elmondtam neki a nagy hírt. Ő sem igen értette ezt miért, de azt mondta ő benne van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése