2015. december 15., kedd

BFriend5

Eljött a fotózás napja. Mindhárman az épület előtt vártuk, hogy beengedjenek. A fotózás a Voguenak készült, így elég ügyesnek kellett lennünk hiszen ez a magazin az egyik leghíresebb szerte a világban. Minden rendben ment egészen addig míg igazán el nem kezdődött a fotózás. Az egyéni képeknél még mind nyugodtan elvoltunk, aztán... Mindhármunkat oda hívtak. A feladatunk pedig egy szerelmi háromszöhöz hasonló pózolás. Mit ne mondjak láttam Jimin arcán, hogy nagyon nem tetszik neki ez a feladat. Ami viszont meglepőbb volt, hogy Hobira nézve egészen furán éreztem magam. Ahogyan rám nézett és hozzám ért. A kis ló szemében a vágyakozás kis szilánkjait véltem felfedezni. Mire feleszméltem gondolataimból már Jimin állt ott mellettem örömködve.
-Most én jövök! - kiáltott fel vigyorogva. Miközben Jiminnel is végeztük  feladatunk éreztem a vonzalmat kettőnk között. Ami újra aggodalmat keltett bennem, de próbáltam a fotózás közbe leküzdeni.
Delutánra befejeződött a fotózás és haza indultunk.
A nap további része eseménytelenül telt egészen vacsora utánnig mikoris újra szobaválasztás következett be. Minek az lett a vége, hogy én és Hoseok egy szobába kerültünk, ennek pedig Jimin nem különösebben örült.
-Ne csináljátok már. Ő az én barátnőm erre összeteszitek Hobival. - nyavajgott.
-Nem vagy már kisgyerek Hyung. Nőlj fel és ne nyavajogj! -szólalt fel a csapat golden maknaeja.
Végül Jimin addig tiltakozott még hozzá nem osztottak be. Amit kitörő örömmel fogadott. Mielőtt azonban bementem volna hozzá elvonultam Hoseokkal és elmondtam neki, hogy még mindig tartok a dologtól és megrémiszt kicsit, hogy egy szobába kerültem Jiminnel. Ő csak próbált megnyugtatni és meggyőzni  nem kell félnem. Később aztán ő elment V-hez én pedig besétáltam félve Jiminhez, aki az ágyom ülve már nagy mosolyal várt rám.
-Hát te nem is örülsz? - kérdezte szomorúan.
-De igen, csak..
Ült át mellém az ágyra.
-Ne aggódj édesem, de tényleg. Vigyázok rád.  - csókolt meg. -Na jó most dugjunk.
Megállt bennem az ütő ahogy ez elhagyta száját.
-Csak vicceltem. - kezdett el nevetni. - Csak nem gondolod, hogy ekkora paraszt vagyok?
Nekem aznapra elég is volt a viccekből. Kis idő elteltével lefeküdtünk aludni. A nagy sötétben egyszer csak Jimin megszólalt.
-Nem aludhatok veled? Légyszi. - kérlelt.
-Öhm.. hát...
- Jóó.. Megértem. - hallatszódott szomorúsága hangjában.
-Sajnálom.
Ez után a napok normális ütemben teltek, mint eddig Hobiékkal szórakoztunk, Jimin randizni akart velem és el is vitt pár helyre, közben eldobott egy-egy perverz megjegyzést mindenfele. Telt - múlt az idő. Eljött a szülinapom. A fiúk nagyon kedvesek voltak. Jinék sütöttek tortánt, Kookieék elintézték a díszítést, V a zenét és még egy csapattáncnak is szemlélője lehettem amiben Jimin volt a főszereplő. Igazán édes volt. Úgy éreztem, hogy nem várathatom tovább őt. Készségesen várakozik és tudom közben majd megőrül, nem akartam tovább kínozni. A szülinapom megünneplése után este mikor mindenki elvonult a szobájába mi is elmentünk. Erőt vettem magamon és Jiminhez léptem.
-Oppa...
-Nocsak rég szólítottál már így. Mit szeretnél? - nézett le rám.
-Itt az a kérdés te mit szeretnél. - nyeltem egyet.
-Hm? - értetlenkedett, mire megcsókoltam. Ő még mindig értetlen tekintetével bámult rám, mire csókolgatni kezdtem. Viszonozta egy ideig, majd elvált tőlem.
-Hwaii mi van veled? Mi ez így hirtelen?
Kérdését figyelmen kívül hagyva toltam le magammal az ágyra. Ekkor azonban megéreztem merevedését és bepánikolva felugrottam. Jimin szintén felült és rámnézett.
-Na most komolyan ez mi?
-Én igazából.. olyan édes voltál ma és mindig és olyan kedves tőled, hogy vársz rám így úgy éreztem adnom kell neked valamit, de ahogy megéreztelek megijedtem.
-Szóval félsz kis Jimintől?
Én csak bólintottam, mire ő pajzánul elvigyorodott.
-Szeretnéd megfogni?
-Mi?! - fakadtam ki.
-Add a kezed. - nyúlt a kezeim után.
-Nem! - tiltakoztam.
-Ne ellenkezz csak add. - fogta meg kezem, s tette nemi szervére a nadrágom keresztül. Amint kezem nadrágjához ért ő felnyögött. Én csak elvörösödve figyeltem őt és észleltem ahogy egyre nagyobbra nő kezembe még úgy is, hogy nem közvetlen érintkezünk. Egy idő után Jimin megszólalt.
- Na félsz még tőle?-kérdezte.
-Hát..
-Kérlek mond, hogy nem már annyira szorít a gatyám, hogy úgy érzem menten szétrepedek. - arcán látszott a kínlódás és fájdalom. Nem volt mit tenni. Elkezdtem nadrágját kicipzározni miközben engem nézett. Feladatom végeztével végre elengedte a nadrág és megkönnyebbült sóhaj hagyta el száját.
-Gamsahabnida. - mondta hálásan. Egy mosolyal válaszltam, de amint szembe kerültem a már csak boxerben ülő jiminnel újra pánik ült úrrá rajtam.
-Megint félsz ugye? - kérdezte mintha csak olvasni tudna bennem. Bólintottam. Ő pedig odalépett hozzám és megcsókolt. Csókolgatni kezdte a nyakam és az ágy felé vezetett.
-Jimin...~
-Semmi baj. Nyugalom. - folytatta amit elkezdett, közben ledöntött az ágyra.
-De én.. - próbálkoztam, mire csak folytatta egyre lejjebb haladva. Levette polómat és lent éreztem ez még nagyobb hatást gyakorolt rá. Nem is értem, hogy tud  még mindig tovább nőni. Miközben hasfalamat csókolgatta megtalálta egy érzékeny pontom. Beleborzongtam ahogy hozzá ért. Hamar leért csipőcsontomig, miután felnézett rám. Én csak összeszorítottam magam jelezve, hogy nem állok készen rá. Ő erre felmászott hozzám és csókolgatni kezdett.
-Tudod mit? Ha nem szeretnéd akkor hagyjuk. -suttogta ajkaimra szemembe nézve kitágult pupilláival.
-Jiminnie ~ - borultam nyakába könnyezve.
-Mi a baj? - ült fel mellém simogatva fejem.
-Te túl kedves vagy. - hüppögtem nyakába. Kijelentésem mosolyal nyugtázta, s homlokon puszilt majd szájon.
Újra csókolózni kezdünk, de már nem olyan módon, mint előtte. Ezekben a csókokban éreztem, hogy Jimin szeret engem és törődik velem, hogy fontos vagyok én és amit szeretnék. Szép lassan visszafeküdtünk az ágyra csókjainkat nem szüneteltetve. Lassan elkezdte lehúzni bugyimat amit tűrtem, mert túlságosan elterelte figyelmem, hogy eljusson tudatomig mit csinál. Majd magáról is lehúzta az alsóját így megéreztem még közelebbről azt amitől mióta félek. Nyöszörögtem egyet, ő pedig elszakadt tőlem.
-Pedig most tökre igyekeztem. - nyavajgott Jimin. Már épp szállt volna le rólam, mikor megfogtam ékességét és bedugtam.
-Aú. - ordítottam fel.
Kis feldolgozás után Jimin mosolyogva fogta fel tettemet.
-Ennyire szeretnéd? -nevetett.
-Ne szállj el. Én csupán nem akarlak elkeseríteni. - fordultam el.
-Persze-persze. Kemény a cicid. - vigyorgott rám édes kaján vigyorával s csókolt rá mellbimbómra melltartón kerestül.
-Rossz Oppa. - toltam el fejét.
-Ohh de most miért? Olyan kis aranyos vagy és muszáj volt.
-Ne hízelegj. - pillantottam el zavaromba.
Újra csókolni kezdett és édes puszikkal lepett el. Amint úgy érezte minden rendben lesz elkezdte belém tolni magát.
-Mond: Welcome Jiminieee~ - pattogott izgatottan a drágám.
-Baka! - szóltam rá, de azért közben kicsit aranyosnak is tartottam újjongását.
-Elkezdhetek mozogni hercegnő? - kérdezett rá tanácstalan tekintettel. Bólintottam. Miközben mozgott nem tudtam megállni, hogy egy-egy nyögés vagy sóhaj el ne hagyja szám. Pedig erősen próbálkoztam.
-Mondtam már, hogy gyönyörű hangod van? - nézett engem felizgultan.
-Igen. Csak nem ilyen helyzetben. - nevettem fel.
-És azt, hogy felizgulok tőle?
-Na azt még nem.
Mozgás közben folyamatosan csókolgatott és simogatott.
-Szeretlek és Oda vagyok érted! - hagyta el száját.
-Én is szeretlek. -adtam puszit orrára.
Amint befejeztük az aktust jimin mellém feküdt és magához ölelt. Így aludtunk el.

----
Nos hetero közösülésekben nem igen vagyok otthon és igazából ez volt az első, habár nem túl részeletes ilyefajta írasom. Remélem azért élvezhető volt. Nos a bonyodalmak még csak most kezdődnek.  Köszönöm annak aki elolvasta. ^^

~DanBi *×*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése