2015. december 23., szerda

BFriend7

-Légy az enyém! - térdelt le hirtelen elém.
-Tessék?! - illetődtem meg. Mire felpattant.
-Mármint... Aisshh.. Miért vagy te Jiminé? És miért kellett ezt mondanod? Így képtelen leszek tovább lépni. - fogta fejét gyötrődve. -Mond.. Ha én tettem volna anno azt amit Jimin most az enyém lennél?
-Nem tennéd. Te más vagy és én épp ezért is szeretlek annyira. Jimin az a fajta típus aki megy a saját feje után ahogy érez. Te pedig aki gondolkodik is mielőtt tenne valamit. Ezt nagyon szeretem benned. Az pedig, ha mégis azt tetted volna amit Jimin.. Nos nem tudom. Talán. De én örülök, hogy nem úgy történt... - JHope szavaim hallatára elszomorodott. -Úgy értem.. - emeltem meg állát. -Ha azt tetted volna amit ő akkor nem megyünk át olyan sok mindenen és most nem tartanánk itt. Nem ismernénk olyan jól egymást. Plusz ha te tetted volna amit ő gondolom akkor ő meg amit te, de mindenesetre akkor meg fordítva lenne úgy se jobb.
-Tudod mit? Jó ez így... - mosolygott fájdalmasan. -Tehetek bármit is azért, hogy többek legyünk, mint barátok Hyee??
-Sajnálom Hobi.Én nagyon szeretlek, de Jiminnel járok. Nem tehetem meg, hogy megcsalom. Már azt a csókot se szabadott volna.- szomorítottam tovább, de muszáj volt. Sóhajtott egyet majd kinyitotta az ajtót.
-Hye. Én nagyon szeretlek téged. Nem akarom, hogy bármi miatt is elromoljon a kapcsolatunk, de harcba szállok érted.
- - -
Ennek egy hete. Azóta a nap óta nem feltűnőbben, mint eddig, de Hobi és ChimChim ölik egymást halkan. Ha az egyikük hozzám ér a másik elkezd háborogni. Úgyszint ez mikor beszélek az egyikükkel. Velük voltam éjjel és nappal egyfolytában. Végül már nem birták az idegeim és megkértem Tawot,  hogy jöjjön el velem valahova egy napra. Persze mikorra elindultunk, már 4-en voltunk Jinnel és Kookieval együtt. Először nem tudtuk, mint csinálhatnánk, de aztán elmentünk túrázni eggyet. Nagyon jól sikerült nap volt. Főleg a tábortüzes része mikor is a fiúk eldöntötték, hogy játszunk felelsz vagy merszt, mert miért ne.
-Kookie felelsz vagy mersz? - kérdezte V.
-F-felelek. - válaszolt bizonytalanul.
-Szűz vagy még? - tette fel TaeHyung az elég intim kérdését, mire Kookienak óriásira nőttek a szemei Jin Oppa pedig tiltakozott.
-V ez már túl intim. Hagyd szegény maknaet.- szólt a rangidős.
-Jó-Jó. Akkor.. tetszik most valaki? Őszintén. - nézett határozottan V. Kookie elpirult, majd a füvet kezdte simogatni.
-Nos.. Hát.. Én.. De ugye nem ítéltek el és nem mondjátok meg senkinek? - pánikolt a maknae.
-Semmi gond. Titokban tartjuk. - jelentette ki Jin.
-Lakat a számon. - értett egyet V.
-YoonGi. YoonGi az aki tetszik nekem, de fogalmam sincs kölcsönösek e ezek az érzések. Kérlek ne ítéljetek el.
-Ez most meglepett, de.. Igazából én már mióta szerelmes vagyok NamJoonba. - nevetett fel a prince. Mind TaeHyung felé néztünk ezután, mivel ő volt az egyetlen aki nem mondott még semmit.
-Most miért néztek így? Én.. én nem szeretek senkit.
-Ne csináld már Taw. Tuti tetszik valaki neked is. Mond meg. Légyszii.. Tudod, hogy nem fogjuk elmondani.- kérleltem.
-Nincs senki, de akkor te is válaszolhatnál. Te kibe vagy szerelmes? - pillantott rám.
-Mi?? Hát...
-Jimin vagy Hoseok? Nos?
-Én.. én.. nem tudom. - fakadtam ki. Teljes zavar volt a fejemben. Én magam sem tudtam ki iránt mit is érzek.
Éjfél felé találtunk haza Jin és V kicsit pityókásan szállingózott be az ajtón mögöttem és Kookie mögött. Mivel mi még túl fiatalak vagyunk, nem igazán ihattunk semmit. Plusz valakinek haza is kellett vezetni azt az autót. Hulla fáradtan sétáltunk a szobánkba és borultunk az ágyunkba, mint egy zsák krumpli. Persze rájöttem, hogy nem ártana lezuhanyozni a bogaras erdő után, így feltápászkodtam és kimentem a fürdőszobába. Mikor kifele tartottam nagy zajra lettem figyelmes. A következő pillanatban a földön találtam magam nem mással, mint Hoseokkal. A nagy puffanásra Jimin is kifutott a szobából és az a gyönyörű látvány tárult elé, hogy fekszem a földön, Hobi pedig felettem.
-Mi az anyám kinyja van már megint itt?! Húzzál aludni és hagyd békén a barátnőm!!! - kezdte el felrángatni Hobit a földről.
-És nézd meg már megint áll a lompos, mi? Hozom az ollót. - rángatta meg a lovat.
-Nyugodj le. - szólalt meg JHope.
-Nyugodjak le? Egyfojtában a barátnőmmel vagy és próbálkozol. Fogadjuk még rá is vered, mi? - dühöngött Jimin. -Csak valld be.
-Jimin én nem vagyok te, bocs, hogy elkeserítelek. Ráadásul lehet, hogy a te barátnőd, de én ismertem és én szerettem előbb és még mindig. Nekem ugyan annyi jogom van háborogni, mint neked. Lenyúltad előlem a lányt aki megtetszett.
-Nem. Nincs jogod. Nem az én hibám az ha te tehetetlen béna vagy és képtelen voltál arra, hogy a barátnőddé tedd.
-Jimin! - szóltam rá.
-Mi van? Ez az igazság. Ráadásul most te is hallhattad, hogy többet érez, mint barátság.
-Hobi. ~
Jhope szomorúan lehajtott fejjel elsétált én pedig utánna mentem. Miközben még Jiminnek elejtettem egy mondatot.
-Már tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése