2015. december 24., csütörtök

BFriend11

**
Miután Hewy elment és végleg ott hagyta a BTS szeretett dormát. A fiúknak elkezdett feltűnni, hogy valami vagyis inkább valaki hiányzik.
-Hol van Hwaii?? - nézett körül.
-Fiúk, kérlek üljetek le. Beszélnem kell veletek. Fontos! - hívott mindenkit a nappali közepére V. A fiúk csak szót fogadtak és csendben leültek.
-Taery vagyis Hewy elment. Elment és nem jön ide vissza többet.
-Mi?! - pattant fel egyszerre J-Hope és Jimin, de visszafogták őket. V pedig csendesített.
-Ma felhívta a GalliaB managerét és beszélt vele. Az úr azt mondta a kiadó nemrég kapott egy női idolnak való munkát.... Japánban.
-Japánban??!!! - lepődött meg mindenki. A két szerelmes először csak hallgatott majd nagy lángok csaptak.
-Ez a te hibád. Miattad ment el!! - támadt volna neki Jimin Hoseoknak, ha nincs ott Jin és Suga, hogy lefogják. A kedélyek egyre feszültebbek lettek, a kisebb vitának TaeHyung vetett véget.
-ELÉG LEGYEN!! - kiáltott fel V. - Nem hiába ment el Hewy. A viaskodásaitok már egyszerűen elviselhetetlenek. Ő békét akart és úgy érezte ennek egyedül ő állt az útjában. Nagyon szeret mindkettőtöket és nem akart megbántani senkit. Nem tudott választani így jobbnak látta elmenni. Ezért amint lehetőség adódott arra, hogy minnél messzebb kerülhessen kapott rajta. Ez egy film szerep amit vagy egy hónapon keresztül forgatni fognak vagy még tovább, így addig nem igen fog még Koreába se haza jönni. Most pedig szerintem ne egymást szidjátok. Ez a kettőtök faszsága.
A szobába óriási csend ált. Mindenki csak lesett ki a fejéből szomorúan és nem tudta mihez kezdhezne. Majd Jimin sírni kezdett. Hoseok közelebb mászott zokogó társához és hátát kezdte simogatni.
-Én.. egy fasz voltam, de nagyon szeretem őt és most elmegy... - nyökögte.
-Nem! Nem fog elmenni, mert nem fogjuk hagyni, hogy elmenjen. - határozta el Hobi az összetört Jimint pásztázva, majd V-re nézett.
-Kérlek mondd, hogy tudod mikor megy a gépe!
-Én nem igazán, de a csapattársai biztos tudják azt mondta benéz hozzájuk mielőtt elmenne. - felelte V.
-Akkor beszélnünk kell a GalliaB-vel. Valaki-valami? - vette a kezébe az irányítást Suga.
-Én tudom Kye-ssi számát. - jelentette be RapMonster. -Kookie meg Jellyét. Biztos ami biztos.
A szörny kijelentésére Suga és Jin csúnyán néztek a két fiúra.
-Kye-ssi, mi? Miért van neked meg az ő száma? - kíváncsiskodott Jin.
-Ez csak amolyan Leader-Leader közötti kapcsolat tudod. - nevetett fel.
-És a leaderek -ssi-t használnak egymás közt, mi?
Míg az egyik oldalon folyt a vita a másikon csak épp elkezdődött ugyanazért.
-És te Kookie, miért van meg neked Jelly száma? És csak azt ne mond, hogy maknae-maknae közötti kapcsolat, mert azt nem hiszem el. - akadt fent a dolgon Suga is.
-Hát én csak.. - szeppent meg a legkisebb.
-EMBEREK! Itt most nem az a lényeg, hogy kinek miért van meg a másik száma hanem, hogy még időben a repülő térre tudjunk érni. - oszlatta a vitát Hoseok.
A fiúk nagy nehezen de elérték a lánycsapat egyik tagját és megtudták az indulás időpontját, majd már pattantak is az autójukba. Olyan gyorsan próbáltak menni amennyire csak megengedett, hogy még időben oda érhessenek. Nem engedhették, hogy Hewy elmenjen Japánba ki tudja mennyi időre. Sietniük kellett. Ahogy a reptérre értek 6 felé futottak, csak, hogy meglelhessék őt, de mindhiába sehol sem találták. Az egyetlen akinek már futni sem volt ereje Jimin volt. Annyira magába roskadt, hogy szinte már azzal sem volt teljesen tisztában helyileg hol van. Mikor a keresés már teljesen reménytelennek tűnt és kezdték volna feladni Hoseoknak egy ötlet jutott eszébe. Nagy alázattal elkérte a hangosbemondó mikrofonját és Jimin kezébe nyomta aki először azt sem tudta mit kezdjen vele aztán...

" I want to be your oppa
I’m so hungry for your love
I want to be your oppa
I’ll have you, just watch

Why are you shaking up my heart?
Why are you shaking up my heart?
Why are you shaking up my heart?
Shaking up, shaking up"

Az egyik asztalra felállva énekelte a Boy In Luv sorait amiket komolyan is gondolt. Nem volt éppen a legromantikusabb szöveg amit egy lány egész életébe kaphatott, de tiszta szívből jöttek e megírott sorok. Nem is hiába. A fiúk nagy örömükre meg is találták ennek hatására Hewyt akinek épp abban a pillanatban ált be a gépe a repülőtér parkolójába. Jimin ahogy megpillantotta őt rögtön leugrott az asztalról rohanva a szerelme felé és karjaiba ragadta őt.
-Hwaii. Nagyon kérlek ne menj el. Nagyon szeretlek. Tudom, hogy rengeteget veszekedtünk Hoseokkal az elmúlt időszakban rajtad, de.. nem bírnám ki ha elmennél.
Hewy ahogy hallgatta amit Jimin mondott neki meghasadt a szíve. Ő is újra sírni kezdett.

**
-Oppa.. igazából én se szeretnék menni, de nem akarok ártani a csapatotoknak a jelentlétemmel.  - szipogtam karjaiba.
-Hyee... - szólalt meg Hoseok. -Nem kell elmenned. Én a magam részéről rendeztem az ügyet a törpével. - adott egy kokit a kisebbnek. -Én is nagyon szeretlek, de miután elmentél és láttam Jimin reakcióját, ott voltam miközben összeomlott, mert elveszíthet téged és megtapasztalhattam a szerelmét irántad azt kell, hogy mondjam.. Örülök, hogy egy ilyen ellenfél ellen veszíthettem. Nála jobban én se tudnálak szeretni és gondod viselni. Leteszem a fegyverem és behódolok. Jimin, vigyázz rá nagyon! - kacsintott befejezésképp.
-Ez teljesen komoly? - próbálta realizálni Jimin a helyzetet. -Yess.. győztem. Na, de ugye Hwaii.. mond, hogy maradsz. - vetett kérlelő tekintetet.
-Mondanám, na de a főnökség..
-Azt majd én elintézem ne aggódj. - rántott elő egy telefont zsebéből és tárcsázta a jól ismert számot.
-Hallo? Elnézést, de Huang Hwa Tae nem tud japánba utazni, se most, se később esetleg tudnának helyette valaki mást küldeni? Köszönöm. ~
Ezzel el is intézte a dolgot.
-Meg se vártad, hogy válaszoljanak igazam van? - nevettem fel.
-Nem, de úgyis mindegy. Semmiképp se engedném, hogy elmenj. - szorított magához ismét.
-Tudod Oppa igaz, hogy csak maximum egy fél napot töltöttünk külön, de emiatt a helyzet miatt, mintha több év lett volna. Úgy hiányoztál már, a pofid, az ölelésed, a szuszogásod, a nevetésed, a hangod, a faszságaid, te magad. Boldogsággal tölt el, hogy végül mégsem kell elmennem és itt vagy velem. - szorítottam én is meg őt.
-Na most először érzem én is azt, hogy képtelen vagyok kételkedni abban amit mondassz és nem is akarok. Lehet mégis csak kellett ez a baromi nagy katyvasz, nem? Bár én majdnem belehaltam. Mégegyszer ne csinálj ilyet, jó? - nézett aggódón.
-Na jó gyerekek, ez mind szép és jó, de mindenki minket bámul. Haza mehetnénk? - szakította félbe a pillanatot YoonGi, aki úgy tűnik, most épp nem volt túlságosan megbarátkozva ezzel a nagy feltűnéskeltéssel.
-Amíg a hercegnőm is jön addig én bárhova elmegyek. - mondta Jimin felszabadultan.
-Remek. Menjünk. - irányította ki Suga a bagázst a kocsihoz. Majd hazavitt mindannyiónkat.
Amint beléptünk az ajtón Jin megszólalt.
-Na de várjatok. Hol maradt a csoportos ölelés? Mintha mi nem örülnénk, hogy itt vagy. Azzal mindenki egy nagy ölelés kupacba tömörült.

- - -
Nos gyerekek munkám itt bevégeztetett, de csak míg az Extráknak neki nem vágok aminek legtöbb része a többi párosról szól majd akik feltűntek a történetben, vagy akik még nem.
Megjegyezném a ** rész annyit jelent, hogy ott, mint feltűnik szemszög váltás van. A történet eredetileg Hewy elmondása szerint játszódik, de mivel a történések ezen részében nem volt jelen így külső szemlélőt avagy narrátort/mesélőt alkalmaztam.

Puszillak benneteket. ^^
~Dany.
(És yezz pont karácsonyra befejeztem. xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése